Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISBN:953-6003-00-7
Autor(i):Martinić, Tena
Naslov:Postmoderna, svakidašnjica, komunikacija / Tena Martinić
Impresum:Opatija : Naklada Benja , 1994
Materijalni opis:119 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:sociologija kulture * komunikacija * postmoderna * reklama * potrošačko društvo * sport * svakidašnjica * svakodnevica * mediji * televizija * novine
UDK:316.7
Signatura:SOC 316:130.2 MAR p
Inventarni broj:8850, 8851
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:22

2
ISSN:1367-5494
Autor:Rowe, David
Naslov:Fulfilling the "cultural mission" : popular genre and public remit
Matična publikacija:European journal of cultural studies / [editors Pertti Alasuutari, Ann Gray, Joke Hermes], Vol. 7(2004), no.3, p. 381-400
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2004
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Str. 397-400. - Bibliografija. - Abstracts. - Special Issue: Popular qualities in poblic broadcasting
Sažetak:Preko tri desetljeća, javna televizija u Europi bila je pod različitim oblicima kontinuiranog pritiska. Trebala se opravdati u uvjetima kad je komercijalna beplatna televizija bila izazvana plaćenim televizijama. Televizijski sport je vjerojatno najmoćnije i najčešće sredstvo komuniciranja kako globalno tako i nacionalno. Sport je vrlo važan subjekt za rasprave o stanju i budućnosti popularne i javne televizije. Članak koristi televizijski sport kao primjer studije u kojoj estražuje i analizira dileme javne televizije u Europi.
Ključne riječi:televizija * javna televizija * kultura * sport
UDK:316.3:621.39+796
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9026

3
ISSN:0036-9543
Autor:Rose, Ava
Naslov:Television sport as mas(s)culine cult of distraction
Matična publikacija:Screen / editors John Caughie ... [et al.]. - Vol 35 (1994), no. 1; pp. 22-35
Impresum:Oxford : Oxford University Press
Ključne riječi:televizija - sport * sport na televiziji * sociologija komunikacija * mediji
UDK:316.77
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:17319

Upit: UncontrolledTerms_swish=(televizija - sport )

login